Messuliidipalvelu
Messuliidi-palvelu
Messu-liidi-palvelu
Lämpimiä messuliidejä osastolle tuotuna
Bitten messuliidipalvelu yhdistää näytteilleasettajat ja messuvieraat ainutlaatuisella tavalla. Emme jaa esitteitä, vaan kartoitamme messuvieraiden tarpeita ammattimaisesti ja tehokkaasti.
Autamme messuvieraita löytämään etsimiään ratkaisuja ja ohjaamme heidät ratkaisua tarjoavan näytteilleasettajan luo. Näin syntyvät lämpimät messuliidit!
Miten sen teemme
Alkuhaastattelu
Ennen messuja haastattelemme messutiimin, jotta ymmärrämme esiteltävät tuotteet ja palvelut sekä niiden hyödyt potentiaalisille asiakkaille. Samalla sparraamme tiimiä messuille valmistautumisessa.
Työskentely messuilla
Messuilla keskustelemme messuvieraiden kanssa ja kartoitamme heidän tarpeitaan lyhyesti ja mielenkiintoa herättäen. Tuomme osastolle ne vierailijat, joilla on aito kiinnostus tutustua tarjolla oleviin ratkaisuihin.
Mitattavia tuloksia
Heti messujen jälkeen toimitamme tiedot kerätyistä käyntikorteista sähköisessä muodossa, jotta niitä voidaan hyödyntää jälkimarkkinoinnissa. Toimitamme myös yhteenvedon messuprojektin tavoitteista, tuloksista ja kehittämisehdotuksista.
Bitten lupaus
Tuomme osastolle joka päivä keskimäärin 25-40 messuvierasta.
Messuliidipalvelu
- Alkuhaastattelu
- 25-40 vierailijan ohjaus osastolle päivittäin
- Kerättyjen käyntikorttien toimitus sähköisesti
- Matka- ja majoituskulut
- Loppuraportti
Messuliidipalvelun hinta
Kotimaan messut alk. 1490 € / päivä.
Ulkomaan messut alk. 1990 € / päivä.
Hintaesimerkit eivät sisällä näytteilleasettajakorttia (exhibitor badge), jonka kustannuksista vastaa toimeksiantaja. Hintoihin lisätään arvonlisävero.
“Hän toi osastollemme monta päätöksentekijää.“
– Asko Alanen, Markkinointipäällikkö, Lappset Creative
Usein kysytyt kysymykset Bitten Messuliidipalvelusta
Usein kysytyt kysymykset Bitten Messuliidi-palvelusta
Miten osaatte esitellä meitä? Ratkaisumme on niin tekninen, että sitä voi esitellä vain oma työntekijä.
Bitten Messuliidipalvelun tehtävänä onkin löytää teidän tyyppisiänne ratkaisuja etsiviä kontakteja, jotka haluavat kuulla nimenomaan teidän itsenne esittelevän ratkaisujanne. Lyhyen tarvekartoituksen jälkeen osaamme ohjata sopivat kiinnostuneet vieraat osastollenne. Ratkaisun esittelyn tekee aina näytteilleasettajan työntekijä itse.
Onko teillä kokemusta meidän toimialastamme? Se on välttämätöntä.
Isolle yleisölle tuntemattomat niche-alat eivät ole haaste. Kartoitamme ennen messuja näytteilleasettajan ratkaisujen hyödyt haastattelemalla messutiimin jäseniä. Samalla keskustelemme asiakkaista, toimialasta ja ajankohtaisista teemoista toimialalla. Näin saamme yleiskäsityksen toimialastanne. Vuorovaikutuksemme messuvierailijoiden kanssa keskittyy kuitenkin heidän tarpeisiinsa – ei toimialasta tai yrityksestänne keskusteluun.
Bitten messuliidipalvelu on palvellut asiakkaita ja vierailijoita mm. seuraavilla toimialoilla:
- 5G
- alustatalous
- autoteollisuus
- cleantech
- elektroniikan sopimusvalmistus
- ilmanpuhdistus
- IoT
- kaivosala
- liikkeenjohdon konsultointi
- lääketeollisuus
- mittaus- ja analyysipalvelut
- Mobility-as-a-Service (MaaS)
- mobiilisovellukset ja ohjelmistokehitys
- radiotaajuuksien hallinnointi ja hyödyntäminen
- rahoitus- ja vakuutusala
- raman spektroskopia
- robotiikka
- tekoäly
- teollisuuden kunnossapito
- teollisuusrobotiikka
- tietoliikenneprotokollat
- tietoturva (cyber security)
- virtuaalitodellisuus.
Messubudjettimme on tiukka emmekä voi ostaa lisäpalveluita.
Jaatteko esitteitä? Se on kallista ja voi olla kiellettyä messuilla.
Montako vierailijaa osastollemme tuodaan?
Miten löydätte päätöksentekijät? Meille on tärkeää saada juuri heidät osastolle
Miten käytäviltä haetut vierailijat voisivat olla meille oikeita?
Bitten messuliidipalvelun laatua parantaa se, että näytteilleasettajat kertovat etukäteen, minkä yrityksen, toimialan tai roolin edustajia he haluavat tavata messuilla. Pyydämme myös palautetta messuosaston työntekijöiltä messupäivien aikana.
Meillä on vakiintuneet alihankintasuhteet ja sovimme messuille tapaamisia päämiesten kanssa. Mitä hyötyä messuliidipalvelusta voisi olla meille?
Meillä on yleensä osasto aivan täynnä. Mihin tarvitsemme messuliidipalvelua?
Messutiimimme on kokenut ja osaa itsekin jututtaa vieraita. Miksi ostaisimme messuliidipalvelun?
Montako käyntikorttia jokainen työntekijänne kerää tunnissa? Kuinka moni näistä on lämpimiä liidejä? Erittäin harva messuosaston työntekijä haluaa seisoa osaston ulkopuolella ja lähestyä tuntemattomia ihmisiä.
Bitten messuliidipalvelussa työtä tehdään intohimoisesti, systemaattisesti ja tuloksekkaasti. Meistä on hauskaa auttaa vierailijoita löytämään etsimänsä! Vierailijoiden kohtaamista helpottaa, että voimme keskustella kuudella eri kielellä.
Miten tämä eroaa promootiosta?
Bitten messuliidipalvelua hyödynnetään, kun halutaan löytää kansainvälisten asiakkaiden päätöksentekijöitä messuilta ja markkinoida investointeja kuten tietojärjestelmiä, kauppakeskusten viihdemaailmoja tai tekoälyratkaisuja.
Keräättekö käyntikortteja? Kenen kortin annatte vierailijalle?
Bitten messuliidipalvelussa kerätään vierailijoiden käyntikortteja.
Yksittäiselle toimeksiantajalle skannaamme käyntikortit sähköiseen muotoon ja toimitamme yhteystiedot viimeistään messuja seuraavana päivänä. Yhteisosastoille keräämme kortteja ja annamme näytteilleasettajille ainoastaan heille relevantit kontaktit.
Vierailijalle annamme kortin harvoin, yleensä lähetämme kutsun verkostoitua LinkedIn-palvelussa.
Eikö tämä ole vierailijoita ja muita näytteilleasettajia häiritsevää toimintaa?
Muut palvelumme
Messuvalmennus
Konsultointi
Juontaja
Messuosasto
Y-tunnus 2806220-3